2015/09/21

S Y N K K Y Y S.


Ottaa pattiin tää synkkyys ja kaikki sade. Ei huvita tehdä yhtikäs mitään kun on tollanen sää tuolla. Mullakin meni heti päivä paskempaan suuntaan kun alko sataan. Muutenkin ollu aika hermoja raastava päivä. 

Johanna lähti parisen tuntia sitten kohti Kokkolaa. Ja nyt mä taas istun täs yksiksein kattomas Sex and the Cityä. Pistää khyl vähän miettiin elämää, vaikka se kuulostaakin tosi typerältä. Mä aina löydän jonkunlaisen yhteyden tv-sarjojen hahmoihin ja mun välille, en osaa sitä paremmin selittää. Mut mulle iskee ihan samat fiilikset kun menee huonosti. 

En siis väitä et asiat ois huonosti edes. Huomenna taas kouluun ja aiheena tällä viikolla on Luova kirjoittaminen. Mitäköhän siitäkin tulee. Ihan kivaa vaihtelua varmasti mut vähän jänskättää.

Huolestuttaa vaan koko opintolainajuttu ja se et pääsenkö edes Pohjanmaalle viikonloppuna. On niin paljon suunnitelmia enkä tahtoisi niitten menevän pieleen. HUOH. Tahdon vaan vastauksia nyt, en tykkää elää epävarmuudessa. 

Mut enköhän mä tästä tylsän aikasin lähe nukkuu ja näkemään toivon mukaan kivoja unia. Hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti