2015/09/23

LUOVAA KIRJOITTAMISTA


ÄÄÄ VIELÄ KAKSI PÄIVÄÄ, nii pääsen vihdoin kotiin. Jonin viereen. En oikeesti millään jaksais oottaa. 

Tahdon vaan sinne ja tuntea itseni rakastetuksi. 



Koulussa on ollut nyt ihan kivat pari päivää kirjottelun parissa, mutta valehtelematta kirjottaminen neljä päivää putkeen tulee ehkä vähän korvista ulos. Ja mun sormiin sattuu pelkkä kynän käyttäminen. Kuinka typerältä se kuulostaakin. Ainoa asia mikä mua vähän sillai "pelottaa" näillä tunneilla että olen aina kirjottanut esseitä ja runoja ruotsiksi, ja olen kyllä käynyt sellaisen kurssinkin lukiossa. Pelkään että mun tekstit suomeksi on pelkkää paskaa verrattuna muihin luokkalaisiin, kun kaikki on niin hyviä kirjottamaan sekä todella sillain taiteellisia omien tekstiensä suhteen. Sit mä kirjotan jonkun paskan tekstin siihen lisäks, huoh. Parhaani kyllä yritän. 

Ja hei! Sain opintolainan vihdoin otettua ja hoidettua! Ei enään säätöä. Aikamoinen helpotus kyllä. 

Olin suunnittelut vähän juhlimista kavereitteni kanssa Pietarsaaressa perjantaiksi, ja ootin sitä niin paljon. Ihan koska en ole vetänyt perseitä ikuisuuksiin ja silloin tällöin se tekee hyvää, kaitpa mun pitää viel oottaa jotain parempaa hetkeä koska suunnitelmat peruuntui. Joten jos joku muu siellä Pietarsaares taikka Kokkolas haluu lähtee yhelle tai kahelle tai kolmelle, niin ottakee yhteyttä!

8 kommenttia:

  1. Hei mä en sentään uskaltanu antaa mun tekstejä luettavaks ees nimettömänä XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :'D Kauheet paineet tuol jotenki!

      Poista
    2. joo ja mä en osaa kirjottaa yhtään luovasti!! :D mun oli pakko käydä näyttämässä sille tänään koulun jälkeen et oon oikeesti kirjottanu jotain ees XD

      Poista
    3. Aij sekö käski vaii? :o

      Poista
    4. ei ku aattelin et se luulee etten oo kirjottanu mitään ku en oo lukenu / palauttanu yhtään tekstiä :D nyt ei tarvi loppuviikkona ressaa ku oon näyttäny jo todisteet!

      Poista
    5. Aaa okeii :'D nooni hyvä!!

      Poista
  2. Girls don't stress!! Teillä on yks päivä vielä aikaa hoitaa homma kotiin! Kyllä multaki aika kakkaa tuli mutta ei se niin vaarallista oo vaikka ymmärrän kyllä mitä meinaatte :) tsemiä vaa, lupaan nolata itteni teidän kaa huomenna ;) t. Ronkeliponkeli luokkatoveri

    VastaaPoista