2015/09/17

F L U N S S A.


Mä vaan lupailen jatkuvasti että alan päivittelemään tätä useammin. Mutta en tahdo kuitenkaan että tää blogi tuntuu pakolliselta joten sen takia tänne ei oo ilmestyny mitään ihmeempää.

Tällä hetkellä mä istun kotisohvalla niin flunssaisena kun vaan voi olla. Kiitos eilisen. Saatiin siis kotitehtäväks koulusta tehä kolmen kuvan sarja maisemakuvista ja eilinen sen tekemiseen. Panostin siihen todella paljon, ulkona satoi ja tuuli. Tänään kun heräsin en pystyny ees hengittämään kunnolla ku olin niin tukossa. Joten tein päätöksen jäädä kotiin kärsimään. 



Oon viihtyny tuol muuten tosi hyvin, mun luokkalaiset on huikeita. Vaikka mua pelottikin koulun alku todella paljon koska 1. tää on mun eka kerta kun käyn suomenkielistä koulua, 2. tää paikka on todella kaukana kotoa. Hieman koti-ikävä jatkuvasti päällä, mutta silti olen pärjännyt aika hyvin. Kelan kans säätöö ja rahat tiukassa mut toivon että se kohta hoituu. 



Viime viikonloppuna sain taas käydä Jeppiksessä kattoon Jonia ja mun kavereita. Oli tosi kiva nähä tyttöjä lauantaina kun en oo ollu niitten kans pitkään aikaan! Chillattiin ja juotiin hieman Teklan luona, sitten mentiin käymään nettarissa sekä O'Learysissä. Ens kerralla uudestaan! Muuten olin vaan Jonin kanssa, perjantaina käytiin mun mummun ja vaarin luona sekä Kokkolan Kaupan ja Kulttuurin yössä. 

Oon myös saanut asunnon pikkuhiljaa kuntoon, vaan sänky puuttuu. Patjalla nukkuminen alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään. Joten sitten kun olen saanut tän siivottua kunnolla ja järkättyä niin tulee asuntopostaus!!

Mutta nyt jatkan koneeni kuvien poistamista, koska se on aivan liian täynnä! Hyvää torstain jatkoa teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti